środa, 23 grudnia 2015

O tym, to każdy wie...

Zawsze myślałam, że mówienie innym, oczywiście poza najbliższymi, o tym co jest dla Nas ważne w życiu, o tym co Nas zachwyca, porusza i ale też o tym co Nas smuci i boli, to jest zbyt intymne i prywatne a z drugiej strony myślałam, że przecież to takie oczywiste, przecież wszyscy o tym wiedzą.
O tym, że każdy dzień przynosi mi tyle radości.
O tym, że każdego dnia myślę sobie jakie wielkie mam szczęście.
O tym, jakie to moje życie jest wspaniałe i jak inne mogłoby mi się przydarzyć.
O tym, że los mój tylko w moich rękach i sama decyduję jaką drogę obrać.
O tym, że pozornie błahe rzeczy w wyjatkowe zamienię.
O tym, że wdzięczna życiu jestem za każdy oddech mojego dziecka, za każdy uśmiech jego, za każdą łzę, którą otrzeć mogę.
O tym, że wszystkie przeszkody i trudności wzmacniają mnie i odwagi dodają.
O tym, że jedno życie mam i nie zmarnuję go na zastanawianiu się nad tym, co by było gdybym…

Życzę Wszystkim Wszystkiego Dobrego Pięknych Radosnych Świąt.

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz